Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa "buying process"Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
Aineistot 1-5 / 5
-
B2B customer journeys when purchasing complex solutions : multiple case study in IT-industry
(2021)This study seeks to develop an understanding on B2B customer journeys in a complex B2B environment. The current literature has a clear research gap in B2B customer journeys as the research of customer journeys focuses ... -
Creating customer e-loyalty in B2C insurance business
(2017)In recent years, customers in insurance industry have started seeking, buying and handling claims services more and more in an online environment. This thesis aims to investigate what is the role of content and content ... -
Etelä-Savon bioenergia-alan yritysten kansainvälistymismahdollisuudet Saksan markkinoilla
(2014)Pienten ja keskisuurten yritysten kansainvälistyminen etenee tyypillisesti hyvin maltillisesti, askel-askeleelta. Kotimarkkinoiden rajalliset kasvumahdollisuudet ja kansainvälisten markkinoiden houkuttelevuus ovat tärkeimpiä ... -
Henkilöstöhallinnon rooli konsulttipalveluiden ja koulutusten ostopäätösprosessissa
(2017)Tässä työssä tutkitaan henkilöstöhallinnon roolia ostaessa konsultti- tai koulutuspalveluita. Tutkimuksen tavoite on selvittää, millainen rooli ja vaikutusvalta henkilöstöhallinnolla on ostopäätösprosessissa, sekä mitkä ... -
Palveluyrityksen brändin vaikutus ostopäätökseen b2b-markkinoilla
(2011)Tutkimuksen tavoitteena on kuvata brändin olemusta ja menestystekijöitä ja ymmärtää palveluyrityksen brändin vaikutus ostotilanteessa b2b-markkinoilla. Tutkittavaa ongelmaa lähestytään teoreettisen ja empiirisen tutkimuksen ...