Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa "myyntiprosessi"Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
Aineistot 1-18 / 18
-
Asiakaslähtöisen myyntiprosessin kehittäminen myyntitilanteessa kuluttajamarkkinoilla: Case Firma Oy
(2012)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää henkilökohtaisen myyntityön myyntiprosessia ja myyjän asiakaslähtöisyyttä kuluttajamarkkinoilla. Aiempi tutkimus on kirjallisuudessa keskittynyt enemmän B2B- markkinoiden myyntiprosessiin, ... -
Business process re-engineering -menetelmät myyntiprosessin tehokkuuden parantamisessa (Case-yritys)
(2016)Tämän Pro Gradu-tutkielman tavoite on tutkia Business Process Re-engineering menetelmiä myyntiprosessien tehostamisessa. Tutkimuksen teoreettinen viiteke-hys rakentuu myynninjohtamisen, myyntiprosessien ja Business Process ... -
Luottamuksen merkitys B2B asiakassuhdetoiminnassa
(2017)Luottamuksen merkitys asiakassuhdetoiminnassa on kiistattomasti merkityksellinen, vaikka sen kokonaisvaltaista roolia ei olla vielä täysin ymmärretty. Jatkuvasti muuttuvassa maailmassa luottamus joutuu entistä enemmän ... -
Marketing and sales processes in B2B : How does the alignment between marketing and sales teams affect business performance?
(2020)B2B-customers’ buying behavior is changing and it requires companies to adapt their marketing and sales processes to keep up with the transformation in the market. Marketing and sales teams need to work together in order ... -
Moving towards distance selling through integrated sales and marketing processes : case: Scania Suomi Oy
(2021)During the last years and especially Covid-19 pandemic, companies across various industries are facing inevitable need for finding ways to work remotely while taking a leap towards digitalizing and aligning their sales and ... -
Myyjien tietämyksen jakaminen organisaatiolle osana myyntiprosessia
(2015)Diplomityön tavoitteena on tutkia myyjien tietämyksen jakamista ja sen yhteyttä myyntiprosessiin. Tutkimus on toteutettu systemaattisena kirjallisuuskatsauksena. Työssä pyritään löytämään kirjallisuuden pohjalta yhteydet ... -
Myyntiprosessin kehittäminen ja digitalisaation hyödynnettävyys myyntityön tehostamisessa
(2021)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka kohdeyrityksen myyntiä voidaan kehittää ja kuinka digitalisaatiota voidaan hyödyntää myyntityön tehostamiseksi. Tutkimuksen tavoitteena oli luoda yritykselle prosessikuvaus ... -
Myyntiprosessin tehostaminen asiakasarvoanalyysin avulla
(2013)Tässä diplomityössä kehitettiin Suomen Teollisuusosa Oy:n materiaalinhallinnan palvelulle asiakasarvon analysointityökalu palvelun myyntiä helpottamaan ja toisaalta palvelun eri elementtien arvon mittaamiseen. Keskeisenä ... -
Myyntivalmennuksen ja työympäristön tuen vaikutukset asiakaslähtöisen myyntityön käyttämiseen
(2011)Tämän tutkielman tavoitteena oli selvittää myyntivalmennuksen ja työympäristön tuen vaikutuksia asiakaslähtöisen myyntityön käyttämiseen. Tutkimuksessa selvitettiin myös, minkälainen on asiakaslähtöinen myyntiprosessi. ... -
Ratkaisu- ja asiantuntijapalvelumyynnin digitalisointi
(2020)Työn tarkoituksena on tutkia, onko ratkaisu- ja asiantuntijapalvelumyyntiä mahdollista harjoittaa digitaalisen verkkopalvelun kautta ja mitä vaatimuksia ja rajoitteita digitaaliselle palvelulle on. Työssä tutkitaan ... -
Salesperson's customer orientation in the personal selling process and in the use of personal selling techniques in the business-to-business setting
(2010)Selling is much maligned, often under-valued subject whose inadequate showing in business schools is in inverse proportion to the many job opportunities it offers and the importance of salespeople bringing incomes to ... -
Suosittelulla lisää uusia asiakkaita
(2016)Asiakashankintaa tehdään monin tavoin. Suosittelua asiakashankinnan keinona on tutkittu tieteellisissä tutkimuksissa melko vähän. Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakashankinnan ja suosittelun nykytilaa ... -
Teknisen asiantuntijaorganisaation myynnin johtamisjärjestelmän malli
(2021)Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää kapealla asiakassektorilla toimivalle asiantuntijaorganisaatiolle myynnin johtamisjärjestelmän malli, jonka tärkein tehtävä on tukea ja ohjata asiantuntijan myyntityötä sekä tuottaa ... -
Telecommunications market transformation and winning factors in the sales processes
(2018)This thesis studies the winning factor related to sales in the telecommunications market as the market is transforming. The goal for this thesis is to understand the market transformation better, and to find ways to ensure ... -
Teleoperaattorin suurasiakasmyynnin myyntiprosessin kehittäminen
(2003)Diplomityön tavoitteena oli selvittää erään teleoperaattorina toimivan yrityksen sisäisen liiketoimintayksikön nykyisiä kumppanuusmalleja ja toimintatapoja sekä tehdä vaiheistettu ehdotus toiminnan tehostamisesta uudella ... -
Vertikaalisen integraation mahdollisuudet ja tuotteistaminen puutuotteiden tukkuliikkeelle
(2020)Puutuotteisiin erikoistuneen tukkuliikkeen tavoite on tarjota ratkaisuja puurakentamisen asiakkaille. Perinteisten tuotteiden rinnalle pitäisi pystyä rakentamaan asiakkaille laajempaa tuotevalikoimaa ja mahdollisuuksien ... -
Yksityisen suunterveydenhuollon myynnin kehittäminen
(2018)Tämä diplomityö on toteutettu Suomessa toimivalle yksityiselle sosiaali- ja terveydenhuollon alalla toimivalle yritykselle. Työ keskittyy yksityisen suun terveydenhuollon myynnin kehittämiseen yrityksessä. Tutkimuksess ... -
Yrityksen myyntiprosessin kehittämisen mahdollisuudet digitaalisten ratkaisujen avulla
(2023)Digitaaliset ratkaisut tarjoavat yrityksille mahdollisuuden muuttaa prosesseja ja toimintoja siten, että ne luovat enemmän arvoa ja parantavat yrityksen kilpailukykyä. Myynnin prosessien digitalisointi mahdollistaa yritykselle ...