Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa "quality improvement"Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
Aineistot 1-8 / 8
-
Laadun kehittämisen mahdollisuudet yliopistossa, tapaustutkimus Lappeenrannan teknillisestä korkeakoulusta
(2002)Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää mitkä ovat Lappeenrannan teknillisen korkeakoulun laadun kehittämisen mahdollisuudet. Tutkimusongelmaa lähestytään selvittämällä kirjallisuudesta laadun kehittämisen yleisiä ... -
Measuring Cost of Poor Quality in Industrial Electronics
(2012)Quality is not only free but it can be a profit maker. Every dollar that is not spent on doing things wrong becomes a dollar right on the bottom line. The main objective of this thesis is to give an answer on how cost ... -
Poka-yoke for mass customization
(2008)Producing high quality products and services is one of the key concerns in order to keep up with the competition in the global markets. Companies are putting a great effort on preventing customers having faulty products ... -
Re-examination of Customer Satisfaction Measurement Results
(2003)Asiakastyytyväisyys on läheisesti yhteydessä yrityksen taloudelliseen menestykseen ja yrityksen yleisen laadun määrittämiseen. Asiakastyytyväisyyden mittaamista vaaditaan tällä hetkellä myös ISO 9001 laatujärjestelmästandardissa. ... -
Streamlining operations : the impact of a QIP initiative in the frame body part of motorcycle
(2023)The primary goal of this research is to create a comprehensive quality improvement program, with a marked emphasis on the seamless integration of the 5S and QIP Module Systems. A key focus of the study revolves around ... -
Tuotantoympäristön jatkuva parantaminen
(2015)Tutkimuksen tavoitteena oli luoda kohdeyritykseen toimintamalli, jonka avulla saadaan osallistettua työntekijät, tiiminvetäjät ja työnjohto tuotannon jatkuvaan parantamiseen sekä parannettua tuotannon takaisinkytkentää ... -
Verkkotuotteen käyttöönoton kehittäminen tuotetiedonhallinnan keinoin
(2003)Tiivistelmä Asiakas kokee tuotteen laadun omien odotusten ja oman tietämyksen kautta. Teknisessä verkkoratkaisuissa asiakas ei aina näe laatuun vaikuttavia eri komponentteja. Tällöin asiakas kokee kaikkien esille tulevien ... -
Öljynjalostamon reagoivan riskienhallinnan laadun kehittäminen
(2019)Öljynjalostuksessa riskienhallinta on merkittävä osa jalostamon toimintaa. Riskienhallintaa voidaan tarkastella proaktiivisesta ja reaktiivisesta näkökulmasta, jossa keskeisenä elementtinä toimii onnettomuusskenaarioiden ...