Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 68
Yhteiskunnallisen vaikutuksen luominen ja mittaaminen kehitysmaissa toimivissa yhteiskunnallisissa yrityksissä
(2018)
Tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella kehitysmaissa toimivien yhteiskunnallisten yritysten yhteiskunnallisen vaikutuksen luomista ja mittaamista. Tutkimuksen avulla selvitettiin miten nämä yritykset mittaavat yhteiskunnallista ...
Startup Survival in B2B Markets : case ASynRo
(2019)
The aim of this thesis is to research startup survival factors in B2B markets, in the context of high-speed machine market. The objective is to provide information to ASynRo project about the target market. The thesis does ...
Mikroyrityksen asiakas- ja toimittajaverkoston strateginen riskienhallinta
(2018)
Tämän päivän liiketoiminta eikä yrittäminen ole enää yksin tekemistä vaan liiketoiminnot ovat verkottuneita. Verkostoituminen nähdäänkin yhtenä yrityksen kilpailueduista ja menestystekijöistä Verkoston peruselementti on ...
Sujuva pienyhtiön sukupolvenvaihdosprosessi
(2019)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, minkälainen sukupolvenvaihdosprosessi tukee pienyhtiön sukupolvenvaihdosprosessia, jotta se olisi mahdollisimman sujuva. Lisäksi tutkittiin, mitkä tekijät vaikuttavat luopujan, ...
Forest entrepreneurs' willingness to collaborate : a resource-based view
(2019)
This study focuses on the South Savo forest entrepreneurs’ willingness to collaborate. The
theoretical background for the study is the resource-based view. Collaboration among
companies creates opportunities for new ...
Suorituskyvyn mittaaminen teollisuuden pk-yrityksessä
(2019)
Suorituskyvyn mittaaminen on harvoin käytössä osana pk-yritysten johtamista. Suorituskyvyn mittaamiseen perustuva johtamismalli voi kuitenkin auttaa pk-yrityksiä ratkaisevasti niiden kehittymispyrkimyksissä ja tulevaisuuden ...
Ostettujen yritysten integraatio ostavaan organisaatioon : Case Bravida Finland Oy
(2018)
Tutkimuksen tavoitteena on tutkia yritysostojen integraatioprojektit ja tulosten perusteella antaa suuren talotekniikkakonsernin suomalaiselle tytäryhtiölle kehitysehdotuksia sen yritysostojen integraatiotyöhön. Lisäksi ...
Music festival sponsorship as a tool for customer brand engagement
(2018)
The purpose of this study was to examine how companies are utilising music festival sponsorship in order to create customer brand engagement. This study was implemented as qualitative research following deductive reasoning. ...
Inclusive innovation process from NGOs perspective : multiple case study of Iranian NGOs
(2019)
Inclusive innovation is a new type of social innovation that aims to find solutions that can offer the capability to the poor communities. Throughout this thesis, the author investigated the process and barriers to fostering ...
Osaamisen ja kyvykkyyksien johtamisen nykytila sekä tulevaisuus Suur-Seudun Osuuskaupassa
(2019)
Pro Gradu -tutkielman tavoitteena oli tutkia kohdeyrityksessä tapahtuvan osaamisen johtamisen ja kyvykkyyksien johtamisen nykytilaa sekä selvittää organisaation näkemyksiä näiden kokonaisuuksien tulevaisuuden tarpeista. ...