Selaus nimekkeen mukaan kokoelmassa Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
Aineistot 2428-2447 / 5350
-
Markkinatutkimus Pohjoismaihin julkishallinnon case yrityksessä
(2019)Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on selvittää Pohjoismaiden (Ruotsi, Norja ja Tanska) markkinakulttuuria ja liiketoimintakulttuurien välisiä toimintatapoja. Liikekulttuurien väliset toimintatavat voivat poiketa ... -
Markkinoinnilliset kilpailukeinoratkaisut lanseerauksen yhteydessä
(2013)Uusien tuotteiden lanseeraus on tullut yhä tärkeämmäksi yritysten markkinoinnissa. Lanseerauksesta on tullut yritysten jatkuva toimintatapa, joka edellyttää sitä, että yritysten on otettava lanseerausmarkkinointi osaksi ... -
Markkinoinnin vaikutus listautumisannin onnistumiseen
(2020)Tämän kandidaatintutkielman päämääränä on tutkia, miten yhtiöt voivat hyödyntää markkinointia listautumisannin yhteydessä. Tutkimustyö on toteutettu kvalitatiivisena eli laadullisena tutkimuksena. Tutkielmaa varten kerätty ... -
Markkinointidatan tutkiminen muuttujanvalintamenetelmää ja luokittelualgoritmia käyttäen
(2019)Tämän kandidaatintyön tavoitteena oli tehdä markkinointidatasta ennustemalli, jolla voidaan ennustaa, kannattaako tietylle kohderyhmälle lähteä markkinoimaan. Oleellista oli myös löytää aineistosta ongelman kannalta ... -
Markkinointisuunnitelma B2B-konsulttiyritykselle
(2016)Kandidaatintyössä luodaan markkinointisuunnitelma Asset Vision Oy:lle. Työssä vastataan tutkimuskysymykseen sekä kahteen alakysymykseen: miten B2B-yritys voi lähestyä potentiaalisia asiakkaitaan, keitä ovat Asset Visionin ... -
Markkinointisuunnitelma NäköVisio Oy:lle
(2019)Tutkimuksen tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma Näkövisio Oy:lle. Suunnitelman kannalta keskeistä oli etenkin yrityksen sen hetkisen tilanteen kartoittaminen, vahvuuksien ja mahdollisuuksien tunnistaminen, ja ... -
Markkinointisuunnitelma Oy FCR Finland Ltd:n laipionjatkevillalle
(2017)Tutkimuksen tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma FCR Finlandin uudelle laipionjatkevillalle kansainvälisille risteilijälaivanrakennusmarkkinoille. Suunnitelman kannalta oleellista oli tunnistaa kansainvälisen ... -
Markkinointiviestinnän rooli osana elämysmatkailuyrityksen B2B-asiakashankintaa Case: Sako Shooting Center
(2017)Tässä tutkimuksessa tutkittiin elämysmatkailuyrityksien markkinointiviestintää sekä miten he voivat hyödyntää sitä B2B-asiakashankinnassa. Tutkimuksessa tutkittiin myös, mitä on tehokas markkinointiviestintä, mitä ... -
Markkinointiviestintä Facebookin kautta suomalaisessa golf-yhtiössä
(2020)Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaista markkinointiviestintää suomalaisen golf-yhtiön tulisi Facebookin kautta toteuttaa, jotta se tukisi yhtiön strategisia tavoitteita ja mahdollistaisi kannattavan liiketoiminnan. ... -
Markkinointiviestintä ja maineenhallinta paikan markkinoinnin kilpailuetuna. Kohderyhmälähtöinen markkinointiviestinnän suunnittelu
(2008)Tutkimuksessa selvitetään miten paikan markkinoinnissa markkinointiviestinnän kohderyhmälähtöisen suunnittelun avulla voidaan paikan kilpailuetua kasvattaa ja kehittää. -
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa kulttuurimatkailualalla: Case Kotkaniemi
(2017)Tämän kvalitatiivisen kandidaatintutkielman tarkoituksena on löytää keinoja sosiaalisen median hyödyntämiseen kulttuurimatkailukohteen markkinoinnissa. Toimeksiantajana on Kotkaniemi-säätiö, joka ylläpitää Etelä-Karjalassa ... -
Massaräätälöinnin hyödyt ja edellytykset : case autoteollisuus
(2023)Massaräätälöinti on tuotantomenetelmä, joka yhdistää massatuotannon mittakaavaedut yksittäistuotannon variaatiotasolla. Työ on toteutettu kirjallisuuskatsauksena, jossa tarkastellaan massaräätälöintiä, siihen läheisesti ... -
Massasäiliön simulointi ja säätö
(2014)Tämän kandidaatintyön aiheena on tehdas case: massasäiliöiden simulointi ja säätö. Kyseiset massasäiliöt sijaitsevat Stora Enson Enocellin sellutehtaan kuitulinjalla. Säiliöiden on tarkoitus toimia puskureina tasoittaen ... -
Massataseiden laskentatyökalujen kehitys bench-kokoluokan reaktiivisuuskoelaitteelle
(2015)Tässä työssä tarkastellaan kehitettyjä laskentatyökaluja VTT:n Jyväskylän toimipisteen bench-kokoluokan reaktiivisuuskoelaitteiston tulosten käsittelyn nopeuttamiseksi. Työkalut kehitettiin Matlab- ohjelmistossa. Toinen ... -
Mastery learning virtuaalisessa oppimisympäristössä
(2021)Luokkakokojen suurentuessa opiskelijoiden oppimisen seuraaminen hankaloituu ja oppimisen varmistamiseen täytyy puuttua ennen arvioivaa suoritusta. Teknologia mahdollistaa erilaisten opetusmenetelmien käyttämisen virtuaalisissa ...