Selaus julkaisuajan mukaan kokoelmassa Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
Aineistot 21-40 / 5911
-
Intraorganizational Benefits of Customer Orientation in International Businesses - Empirical Evidence fromFinnish Service Exporters
(2006)This research concentrates to find out whether service employees' customer orientation has positive consequences relating to job attitudes in international context. A literature review is conducted in order to define the ... -
Organisaation tiedonhallinta - Kodifiointi ja henkilöltä henkilölle -strategia
(2006)Työssä tarkastellaan kahta vaihtoehtoista tiedonhallinta-strategiaa; kodifiointia ja henkilöltä henkilölle -strategiaa. Molempia strategioita analysoidaan, ja pohditaan organisaation päätöksentekoperusteita strategian ... -
Pienten osakeyhtiöiden tilintarkastusvelvollisuuden poistaminen
(2006)Tämän tutkimuksen ongelmana oli, mitä vaikutuksia pienelle osakeyhtiölle koituisi tilintarkastusvelvollisuuden poistamisesta. Tutkimuksenpäätavoitteena oli selvittää, mitä hyötyjä ja haittoja yhtiölle seuraisi tästä. ... -
Prosessimainen toiminta yrityksen kilpailuedun lähteenä
(2006)Prosessijohtaminen eli liiketoimintaprosessien uudelleenjärjestely on liiketoiminnan kehittämismuoto. Prosessijohtamisen perusideana on, että perinteisen organisaatiorakenteen päälle rakennetaan organisaatiorajat ylittäviä ... -
Strategiatutkimuksen koulukuntien vertailu - staattisesta dynaamiseen strategianäkemykseen
(2006)Tässä tutkielmassa vertaillaan strategiatutkimuksen koulukuntia, ja niiden välisiä suhteita. Tut-kielmassa esitettävät neljä strategianäkemystä on jaettu luonteeltaan staattisiin ja dynaamisiin. Tavoitteena onesittää, ...