Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa "business relationship"Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
Aineistot 1-3 / 3
-
Asiakasarvo teollisilla markkinoilla
(2012)Tämän kandidaatintyön tavoitteena on analysoida asiakasarvon ulottuvuuksia teollisilla markkinoilla kirjallisuuskatsauksen perusteella. Asiakasarvo on yritykselle kilpailuedun lähde ja siksi sen ulottuvuuksien ymmärtäminen ... -
Kiinalaisten ja suomalaisten matkailuorganisaatioiden välisen yhteistyön kehittäminen
(2017)Tämän kandidaatin tutkielman tarkoituksena on tutkia suomalaisten ja kiinalaisten matkailuorganisaatioiden yhteistyön kehittämistä, jossa näkökulmana on nimenomaan Kiinasta Suomeen suuntautuva matkailu. Suomalaisilla ... -
Nettonykyarvon soveltaminen liiketoiminnassa
(2015)Työn tavoitteena on selvittää, mitkä ovat nettonykyarvon edut ja haitat, sekä tutkia minkälaisia sovellettuja nettonykyarvomenetelmiä on haittojen eliminoimiseksi. Työssä tutkitaan myös sitä, miten nettonykyarvoa ...