Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa "customer perceived value"Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt

    • Asiakasarvon vaikutus jäsenyyteen ammattiliitoissa : case: Suomen Ekonomit 

      Helme, Elmeri (2018)
      Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan asiakasarvon muodostumista teoriaan ja empiiriseen tutkimukseen perustuen. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakasarvon muodostumista ja vaikutusta Suomen Ekonomien jäsenyyteen ...
    • Sijoitusneuvonnan osa-alueiden arvot asiakkaille asiantuntijoiden näkökulmasta 

      Karuluoto, Teemu (2017)
      Tämä tutkielma käsittelee pankkien asiantuntijoiden tarjoamaa sijoitusneuvontaa, joka kohtaa tulevaisuudessa haasteita uusista lainsäädännöistä ja uusilta kilpailijoilta. Tässä työssä tarkastellaan sijoitusneuvonnan ...
    • Älykodin asiakasarvo 

      Juopperi, Liisa (2021)
      Älykodissa arjen tehokkuutta ja elämisen mukavuutta on lisätty monipuolisesti erilaisten älykotituotteiden avulla. Älykotituotteet ovat kodin sisäiseen verkkoon liitettyjä automatisoituja, etähallittavia ja dataa kerääviä ...