Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa "customer perceived value"Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
Aineistot 1-3 / 3
-
Asiakasarvon vaikutus jäsenyyteen ammattiliitoissa : case: Suomen Ekonomit
(2018)Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan asiakasarvon muodostumista teoriaan ja empiiriseen tutkimukseen perustuen. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakasarvon muodostumista ja vaikutusta Suomen Ekonomien jäsenyyteen ... -
Sijoitusneuvonnan osa-alueiden arvot asiakkaille asiantuntijoiden näkökulmasta
(2017)Tämä tutkielma käsittelee pankkien asiantuntijoiden tarjoamaa sijoitusneuvontaa, joka kohtaa tulevaisuudessa haasteita uusista lainsäädännöistä ja uusilta kilpailijoilta. Tässä työssä tarkastellaan sijoitusneuvonnan ... -
Älykodin asiakasarvo
(2021)Älykodissa arjen tehokkuutta ja elämisen mukavuutta on lisätty monipuolisesti erilaisten älykotituotteiden avulla. Älykotituotteet ovat kodin sisäiseen verkkoon liitettyjä automatisoituja, etähallittavia ja dataa kerääviä ...