Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa "customer profitability"Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
Aineistot 1-10 / 10
-
Asiakas johdon laskentatoimen menetelmissä
(2009)Tässä kandidaatintyössä tarkastellaan erilaisia johdon laskentatoimessa käytettyjä menetelmiä, jotka liittyvät asiakkaisiin. Työ on teoriapainotteinen ja se perustuu pitkälti aiheesta kirjoitettuihin artikkeleihin, mutta ... -
Asiakaskannattavuuden mittaaminen ohjelmistoalalla
(2019)Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan asiakaskannattavuuden mittausta ohjelmistoalla. Tutkimuksen tarkoituksena on selventää, miten asiakaskannattavuutta mitataan toimintolaskennan ja tasapainotetun tuloskortin ... -
Asiakaskannattavuuden tutkimuksen keskeiset teemat viime vuosina
(2019)Tämän kandidaatintutkielman aihe on asiakaskannattavuus. Työn tarkoituksena on selvittää, kuinka asiakaskannattavuutta on tutkittu viime vuosina. Erityisesti tarkoitus on selvittää, millaisia tutkimusmenetelmiä artikkeleissa ... -
Asiakaskannattavuus asiakkaan elinkaaren aikana
(2012)Tämän kandidaatintyön tarkoituksena on antaa lukijalle yleiskuva asiakaskannattavuudesta lyhyellä ja pitkällä aikavälillä sekä selvittää, mitä aiheista on tutkittu viime vuosien tieteellisissä artikkeleissa. Tutkielmassa ... -
Asiakaskannattavuusanalyysi ja sen tuottaman tiedon hyödyntäminen
(2009)Asiakaskannattavuusanalyysi on johdon laskentatoimen menetelmä, jonka avulla voidaan selvittää asiakkaan todelliset kustannukset yritykselle. Analyysi toteutetaan usein toimintolaskennan avulla, jolloin laskennassa käytettävä ... -
Asiakkuuspääomanarvon määrittäminen
(2006) -
Hinnoittelu ja asiakaskannattavuus johdon laskentatoimessa ja markkinoinnissa
(2014)Tässä kandidaatintyössä on tutkittu hinnoittelua ja asiakaskannattavuutta johdon laskentatoimen ja markkinoinnin kirjallisuuksissa. Työn tarkoituksena oli tarkastella näiden alojen välisiä eroja hinnoittelussa ja ... -
Yhdistysasiakkaiden kannattavuus suomalaisessa rahoitusalan yrityksessä
(2021)Tässä kandidaatintyössä perehdytään erään suomalaisen rahoitusalan yrityksen yhdistysasiakaskunnan kannattavuuteen. Tavoitteena on selvittää, voidaanko kohdeyrityksen yhdistysasiakkaat jakaa kannattaviin ja kannattamattomiin ...