Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa "customer profitability analysis"Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
Aineistot 1-4 / 4
-
Asiakas johdon laskentatoimen menetelmissä
(2009)Tässä kandidaatintyössä tarkastellaan erilaisia johdon laskentatoimessa käytettyjä menetelmiä, jotka liittyvät asiakkaisiin. Työ on teoriapainotteinen ja se perustuu pitkälti aiheesta kirjoitettuihin artikkeleihin, mutta ... -
Asiakaskannattavuus asiakkaan elinkaaren aikana
(2012)Tämän kandidaatintyön tarkoituksena on antaa lukijalle yleiskuva asiakaskannattavuudesta lyhyellä ja pitkällä aikavälillä sekä selvittää, mitä aiheista on tutkittu viime vuosien tieteellisissä artikkeleissa. Tutkielmassa ... -
Asiakaskannattavuusanalyysi ja sen tuottaman tiedon hyödyntäminen
(2009)Asiakaskannattavuusanalyysi on johdon laskentatoimen menetelmä, jonka avulla voidaan selvittää asiakkaan todelliset kustannukset yritykselle. Analyysi toteutetaan usein toimintolaskennan avulla, jolloin laskennassa käytettävä ... -
Asiakaslaskennan tarkastelua johdon laskentatoimen työkaluna teoriassa ja käytännössä
(2006)Tässä tutkielmassa tarkastellaan asiakaskannattavuusanalyysejä teoreettisesti sekä käytännön esimerkkien kautta. Kilpailun intensiivisyyden lisääntyminen asettaa yrityksille haasteita. Siirtyminen tuotekeskeisyydestä ...