Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa "yritysbrändi"Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
Aineistot 1-3 / 3
-
Shaping corporate brand perceptions through content marketing in the social media: Case Eilakaisla Oy
(2017)The aim of this bachelor’s thesis is to explore the ways in which content marketing can be used in the social media to shape target group perceptions of the corporate brand. The theoretical part of the study introduces ... -
Sisäinen brändin rakentaminen ja sen toteutuminen organisaation eri tasoilla
(2016)Tässä tutkimuksessa tutkitaan sisäisen brändin rakentamista ja sen erilaisia osa- alueita, jotka ovat keskeisiä sisäisen brändin rakentamisessa. Teoriaosuudessa lähdetään liikkeelle brändi-identiteetin ja brändi-imagon ... -
Yritysaktivismi vastuullisen brändin viestinnässä
(2021)Tämän kandidaatintutkielman tarkoitus on tunnistaa vastuullisesta yritysbrändistä viestittyjä ominaisuuksia yritysaktivismiksi luokiteltavien arvopohjaisten yritysjulkaisujen kontekstissa. Tutkielman teoriatausta pohjautuu ...