Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 2100
Koetun innovatiivisuuden rooli innovaatioiden kaupallistamisessa esineiden internetin luomassa ekosysteemissä : Case: Enevo Oy
(2015)
Innovaatiota voidaan pitää yritysten liiketoiminnallisen menestyksen ja kasvun lähteenä. Siinä missä ne toimivat uudistumisen lähteenä suurille yritykselle, ne mahdollistavat myös alustan täysin uudenlaisen liiketoiminnan ...
Syöttötariffijärjestelmän riskisyys ja kannattavuus Suomessa
(2018)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää syöttötariffien vaikutus uusiutuvan
energian toimialalla toimivien yritysten kannattavuuteen sekä tutkia
syöttötariffijärjestelmän riskisyyttä voimalayritysten kannattavuustietojen ...
The impact of CrossFit brand on consumer decision-making process
(2017)
The purpose of this research was to study the impact of CrossFit brand on the consumer decision-making process. The main objective was to find out how the brand
influences the consumers when they are about to start CrossFit. ...
Irlannin asuntokupla vuosina 1995-2007
(2018)
Tässä kandidaatintutkielmassa tutkitaan Irlannin vuonna 1995 alkaneen ja vuonna 2007 puhjenneen asuntokuplan synnyn taustalla olleita tekijöitä. Tarkoituksena on saada kuva asuntojen ylihinnoittelusta sekä siitä, mitkä ...
Suomen asuntomarkkinoiden tuottojen vertailu
(2018)
Tämän kandidaattitutkielman tarkoituksena on vertailla asuntosijoittamisesta saatavia tuottoja Suomen asuntomarkkinoilla 2010 -luvulla. Pääasiallinen vertailu keskittyy Suomen suurimpiin asuntomarkkinoihin sekä näistä ...
Siirtyminen omni-kanavaiseen vähittäiskauppaan : edellytykset ja toteuttaminen
(2019)
Tämä tutkielma tutkii omni-kanavaisen vähittäiskauppaan siirtymistä, mitä se yritykseltä edellyttää ja miten sitä toteutetaan. Tutkimuksen tavoitteena on selittää, mitä omni-kanavainen liiketoiminta on ja antamaan ohjeistusta ...
Sisäpiirikaupankäynnin motiivit ja vaikutukset
(2013)
Tutkimuksessa tarkastellaan sisäpiirikaupankäyntiä, sen syitä ja siihen johtavia motiiveja, sisäpiirikaupankäyntiä rajoittavan lainsäädännön vaikutuksia, sisäpiirikaupankäynnin havaitsemiskeinoja sekä sisäpiirikaupankäynnin ...