Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Yrityksen hybridisen markkinointiviestintänstrategian kohdistaminen asiakkaille
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoitus on tutkia yritysten markkinointiviestinnän toimenpiteitä tänä päivänä. Tavoitteena on tutkia sosiaalisen median kanavien ja messujen käyttöä yrityksen näkökulmasta. ...
Markkinointiviestintä Facebookin kautta suomalaisessa golf-yhtiössä
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaista markkinointiviestintää suomalaisen golf-yhtiön tulisi Facebookin kautta toteuttaa, jotta se tukisi yhtiön strategisia tavoitteita ja mahdollistaisi kannattavan liiketoiminnan. ...
The differences in the social media marketing communications between Finnish electronic retailers
(2022)
The importance of social media for firms has grown immensely and continues to do so in the future. The goal of this thesis is to gain an understanding on how Finnish electronic retailers utilize social media and the possible ...