Hae LUTPubista
Aineistot 1-6 / 6
Ohjelmistotuotannon tilaustöiden asiakastarpeisiin vastaaminen pienyrittäjän näkökulmasta
(2018)
Työn tavoitteena oli selvittää, miten pienyrittäjä pystyy parhaiten vastaamaan tilaustyön asiakastarpeisiin ohjelmistotuotannon kontekstissa. Työssä tutkittiin, miten pienyrittäjän ohjelmistotuotantoa voi parantaa, sekä ...
Kuluttajan totuttaminen verkkopalvelun käyttäjäksi
(2019)
Tämän kandidaatintyön tarkoituksena on tutkia menetelmiä, jotka edesauttavat kuluttajan tottumuksen muodostamista digitaalista palvelua kohtaan. Totuttamalla kuluttaja, palvelun tarjoaja pystyy parantamaan omaa asemaansa ...
The concept of "early access" from game developers' perspective
(2021)
Early access in the video games industry means paid access to an in-development video game. As a game development model, early access is utilized as a way to get feedback and funding for finishing an incomplete video game. ...
Yrityspelin käyttöliittymän kehittäminen
(2019)
Tämän kandidaatintyön tarkoitus on päivittää ja parannella LUT Universityn järjestämän Yrityspeli-kurssin käyttämän ohjelmiston käyttöliittymää. Tarve käyttöliittymän uusimiselle on ilmennyt pikku hiljaa, kun osa sen ...
Digitalisaation mukanaan tuomien sähköisten työkalujen hyödyntäminen pien- ja mikroyrityksissä
(2021)
Tässä työssä käydään läpi digitalisaation hyötyjä ja haittoja mikro- sekä pienyrityksissä. Tarkoituksena on luoda kuva mitä nämä yritykset ovat, mitä on digitalisaatio ja miten se voi hyödyttää kooltaan huomattavasti ...
Etelä-Karjalan pienyritysten IT-tarpeet
(2022)
Teknologia kehittyy nopeasti nykypäivänä. Monien yrityksien täytyy jatkuvasti lisätä digitaalisten ratkaisujen määrää toiminnassaan pysyäkseen kilpailullisena. Onnistuvatko myös suomalaiset ja eteläkarjalaiset pienyritykset ...