Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 13
Kiinteistö- ja vuokra-asuntovälitysyritysten brändiviestintä digitaalisissa kanavissa
(2019)
Tässä kandidaatin tutkielmassa kuvataan kiinteistö- ja vuokra-asuntovälitysyritysten brändiviestintää digitaalisissa kanavissa. Tutkielman tarkoitus on teorian ja empirian avulla kuvata Suomessa toimivien kiinteistö- ja ...
Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2018)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, miten brändiä voidaan rakentaa sosiaalisen median avulla, sekä mitä hyötyjä ja haasteita sosiaalisen median hyödyntämiseen brändin rakentamisessa mahdollisesti liittyy. ...
Yliopiston brändin vaikutus hakijan päätösprosessiin
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman aiheena on tutkia yliopiston brändin vaikutusta hakijan päätösprosessiin. Tutkielman tarkoituksena on tunnistaa LUT-yliopiston kauppatieteiden alalle hakijoiden päätösprosessin vaiheita ...
Aurinkopaneeleiden käytön vaikutus yrityksen brändiin
(2018)
Tämän kandidaatintyön tavoitteena on selvittää yrityksien aurinkopaneeleiden käytön mahdollisia sidoksia yrityksen brändiin, sekä tutkia, millä tavoin markkinointiviestinnällä tai yrityksen toimialalla on merkitystä saatuihin ...
Big datan hyödyntämisen vaikutus brändipääomaan
(2020)
Tässä kandidaatintutkielmassa pyritään selvittämään big datan hyödyntämisen vaikutusta yrityksen brändipääomaan. Aihetta lähestytään aikaisempien tutkimusten ja kirjallisuuden perusteella, joiden mukaan tehdään oletuksia ...
How brands try to generate viral marketing with social media influencers
(2021)
This bachelor’s thesis focuses on studying how brands try to generate viral marketing with social media influencers. This research is limited to Finnish brands and influencers. The aim is to study if brands are including ...
Sosiaalisen median vihreän markkinointiviestinnän vaikutus kuluttajan brändimielikuvaan sisustustekstiilialalla
(2020)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tarkastella sosiaalisen median vihreän markkinointiviestinnän vaikutusta kuluttajan brändimielikuvaan sisustustekstiilialalla. Tutkielmassa tutkitaan myös sitä, millainen ...
Palvelualalla toimivan pienyrityksen brändin rakentaminen sosiaalisen median aikakautena
(2022)
Tämä kandidaatin tutkielma syventyy brändin rakentamiseen sosiaalisen median aikakautena keskittyen erityisesti pienien palvelualalla toimivien yritysten näkökulmaan. Tutkielmassa tarkastellaan brändiä käsittelevää aiempaa ...
The communication of CSR in brand building
(2021)
This bachelor’s thesis investigates the corporate social responsibilityand sustainability activities by two companies and how the activities are communicated toconsumers and further how this conveys to the strength of ...
Uuden yrityksen brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2022)
Tämän kandidaatintyön tarkoitus on tutkia uuden yrityksen brändinrakentamisprosessia ja sen eri vaiheita, ja selvittää miten yritykset voivat hyödyntää sosiaalista mediaa tässä prosessissa. Uusien yrityksien lähtökohdat ...