• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Hae LUTPubista 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Hae LUTPubista
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Hae LUTPubista
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hae LUTPubista

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Aineistot 1-10 / 22

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tietueeseen

Brändin sisäinen jalkauttaminen palveluyrityksessä 

Valvisto, Tytti (2017)
Tämän tutkimuksen tavoitteena on hahmottaa tekijöitä, jotka edistävät brändin sisäistä jalkautumista palveluyrityksessä ja vahvistavat halutun brändi-imagon muodostumista asiakkaille. Tutkimuksen kohdeyrityksenä toimii ...
Linkki tietueeseen

Brändi-identiteetin välittyminen asiakkaille sosiaalisessa mediassa 

Kuosmanen, Kaisa (2017)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tutkia, kuinka hyvin tutkittavan case-yrityksen brändi-identiteetti välittyy asiakkaille sosiaalisen median välityksellä. Tutkielmassa selvitetään, mitä mielikuvia yritys haluaa ...
Linkki tietueeseen

Monibrändisen arkkitehtuurin johtaminen 

Lehtonen, Akseli (2015)
Työ käsittelee brändiportfolion hallintaa monibrändisessä arkkitehtuurissa. Työn painopiste on erityisesti erillisbrändi -strategioissa.Tutkimuksen keskeisin ongelma voidaan muotoilla kysymykseen: Miten erityispiirteitä ...
Linkki tietueeseen

Sisäinen brändin johtaminen ja työntekijöiden brändiorientaation kasvattamisen haasteet myyntiyksiköissä 

Muukkonen, Marjukka (2017)
Tämä kandidaatintutkielma käsittelee sisäistä brändijohtamista ja sen toteutumista myyntiyksiköissä. Tutkimuksessa selvitetään, miten yrityksen työntekijöiden brändiuskollisuus ja tulostavoitteet vaikuttavat toisiinsa. ...
Linkki tietueeseen

Yrityslähtöisten virtuaalisten brändiyhteisöjen hyödyntäminen online brändäämisessä 

Rassi, Anna (2015)
Kandidaatintutkielma virtuaalisten brändiyhteisöjen hyödyntämisestä online brändäämisessä
Linkki tietueeseen

The impact of CrossFit brand on consumer decision-making process 

Ruuskanen, Miia (2017)
The purpose of this research was to study the impact of CrossFit brand on the consumer decision-making process. The main objective was to find out how the brand influences the consumers when they are about to start CrossFit. ...
Linkki tietueeseen

Alennusten käyttö hinnoittelussa 

Leppälä, Eero; Laitinen, Tuomas (2010)
Linkki tietueeseen

Teollisuuden palvelujen brändääminen 

Ritokallio, Antti; Vasara, Valde (2011)
Työn tavoitteena on, että työn luettuaan lukija pystyy ymmärtämään palvelu- ja yritysbrändin suhteen ja kuinka se ilmenee teollisuuden palvelujen brändäämisessä. Lukijalle pyritään myös selventämään teollisuuden palveluihin ...
Linkki tietueeseen

Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa 

Eklund, Jenni (2018)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, miten brändiä voidaan rakentaa sosiaalisen median avulla, sekä mitä hyötyjä ja haasteita sosiaalisen median hyödyntämiseen brändin rakentamisessa mahdollisesti liittyy. ...
Linkki tietueeseen

Organisaatioiden ostokäyttäytyminen 

Lahtinen, Miki; Helynranta, Viola (2015)
Tämä kandidaatin työ käsittelee organisaatioiden ostokäyttäytymistä. Ennen kaikkea keskitytään nykypäivänä ilmenemään ostopäätökseen ottaen huomioon eri vaikuttajia, kuten brändi, asiakassuhde sekä päätöksentekoon osallistuvat ...
  • 1
  • 2
  • 3
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Silmäile

Sisältötyyppifulltext (22)Opinnäytteen tyyppiKandidaatintutkielmaKandidaatintyöTekijäEklund, Jenni (1)Helynranta, Viola (1)Huittinen, Jussi (1)Johansson, Kimmo (1)Kaukanen, Miki (1)Koskinen, Iida (1)Kuosmanen, Kaisa (1)Lahtinen, Miki (1)Laitinen, Tuomas (1)Lantta, Ville (1)... Katso lisääKoulutusohjelmaSchool of Business and Management, KauppatieteetAvainsana
brand (22)
brändi (22)social media (6)sosiaalinen media (6)brändin rakentaminen (4)brand management (3)LiiketalousB2B (2)brand building (2)brand identity (2)... Katso lisääJulkaisuaika2019 (2)2018 (3)2017 (7)2016 (2)2015 (3)2014 (1)2011 (2)2010 (2)
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja