Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 70
The utilization of robotic process automation in master data management in a manufacturing company
(2019)
Many organizations have noticed the various benefits of robotic process automation (RPA) in automating processes. Master data management (MDM) has been part of the business for a long time and is part of the company's ...
Twiittien hyödyntäminen osakemarkkinoiden ennustamisessa
(2019)
Tämän kandidaatintyön tavoitteena on luoda katsaus siihen, onko mikroblogipalveluiden tuottama tekstidata ja sen sisältämä sentimentti hyödynnettävissä päätöksenteon tukena osakemarkkinoilla. Työssä selvitetään big datan ...
Digitaalisen kaksosen hyödyntäminen tuoteprosessissa
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää kirjallisuuteen perehtyen, mikä on digitaalinen kaksonen, ja kuinka sitä hyödynnetään osana tuoteprosessia. Työssä esitetään, kuinka digitaalista kaksosta voidaan hyödyntää liiketoiminnassa, ...
Success factors for agile self-service analytics
(2019)
Many organizations have begun to recognize the value of data as a critical business asset. To maximize the value, data and analytics can be democratized through self-service analytics (SSA). However, many organizations ...
Big datan hyödyntäminen markkinoinnissa B2C-verkkokaupoissa
(2019)
Tässä kandidaatintyössä tutkitaan miten B2C-verkkokaupat voivat hyödyntää big dataa markkinoinnissa. Työssä verkkokaupat jaetaan kahteen ryhmään: alustatalouden verkkokauppoihin ja perinteisiin verkkokauppoihin.
Big ...
Big datan hyödyntäminen liiketoimintamallin luonnissa B2B-liiketoiminnassa
(2019)
Big datan hyödyntäminen liiketoimintamallien luonnissa on yrityksille varteenotettava kilpailuedun lähde B2B-liiketoiminnassa. Tässä kandidaatintyössä pyritään selvittämään kuinka big dataa on hyödynnetty liiketoimintamallien ...
Big Dataan pohjautuvat liiketoimintamallit teollisessa internetissä
(2019)
Teollinen internet ja Big Data muuttavat teollisuuden toimintatapoja ja tarjoavat yrityksille useita mahdollisuuksia toiminnan tehostamiselle ja liiketoimintamallien kehittämiselle. Tämän tutkimuksen tavoitteena on tunnistaa ...
Avoin data kuluttajamarkkinoiden hinnoittelussa
(2018)
Data-analytiikka on laitteiden ja ohjelmistojen tehojen kasvamisen myötä noussut yhdeksi merkittävimmistä kilpailutekijöistä nykyajan markkinoilla. Monien yritysten kuitenkin tuskastellessa sen monimutkaisuutta ja hintaa, ...
Big datan hyödyntämismahdollisuudet tuotekehityksessä
(2018)
Big datalla tarkoitetaan useista eri lähteistä tulevaa ja nopeasti lisääntyvää dataa, jonka prosessointi on sen määrän ja monimutkaisuuden vuoksi todella haastavaa nykyaikaisilla tiedonhallintamenetelmillä.
Tässä ...
Ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen ohjelmistoyrityksen hallinnossa
(2019)
Työ toteutettiin kohdeyrityksen toimeksiannosta, ja sen tavoitteena on kerätä tietoa ohjelmistorobotiikasta. Tieteellisiä ja kaupallisia lähteitä hyödyntäen tutkitaan, miten se eroaa muista teknologioista ja automatisoin ...