Hae LUTPubista
Aineistot 1-5 / 5
Aurinkopaneeleiden käytön vaikutus yrityksen brändiin
(2018)
Tämän kandidaatintyön tavoitteena on selvittää yrityksien aurinkopaneeleiden käytön mahdollisia sidoksia yrityksen brändiin, sekä tutkia, millä tavoin markkinointiviestinnällä tai yrityksen toimialalla on merkitystä saatuihin ...
Ympäristövastuu osana puupolttoaineiden hankintatoimea suomalaisella energia-alalla
(2022)
Tässä kandidaatintutkielmassa käsitellään hankintatoimen kautta saavutettavia ympäristöhyötyjä energia-alalla. Keskiössä on ymmärtää millaisia ympäristörasituksen kustannuksia hankintatoimi tuo elinkaarimalliin suomalaisella ...
The shale oil boom and global oil majors
(2020)
This bachelor’s thesis studies the United States based shale oil boom and how major global oil companies are participating in it. The United States has seen enormous growth in domestic crude oil production during the last ...
Impact of the EU Taxonomy regulation on energy suppliers
(2022)
The aim of this Bachelor’s thesis is to identify the impacts of the new EU Taxonomy on companies operating in the energy industry by analyzing the requirements set by financial markets and institutions. The research includes ...
The differences in integrated marketing communication regarding internal combustion engine cars and ecological cars in Finland
(2022)
The purpose of this Bachelor’s thesis is to examine, how the integrated marketing communication differs between ecological cars and internal combustion engine cars in Finland. The research is executed as a qualitative ...