Hae LUTPubista
Aineistot 1-6 / 6
Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2018)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, miten brändiä voidaan rakentaa sosiaalisen median avulla, sekä mitä hyötyjä ja haasteita sosiaalisen median hyödyntämiseen brändin rakentamisessa mahdollisesti liittyy. ...
Luottamuksen rakentuminen rekrytointiprosessissa sosiaalisen median avulla
(2018)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, tukeeko sosiaalisen median käyttö luottamuksen syntymistä rekrytointiprosessissa ja miten luottamus voi rekrytointiprosessissa lähteä kehittymään. Tutkimuksessa ...
Psykologisen käyttökokemussuunnittelun hyödyntäminen sosiaalisen median alustoiden suunnittelemisessa
(2019)
Työn tavoitteena on tutkia sosiaalisten medioiden UX-suunnittelussa käytettäviä keinoja, jotka hyödyntävät ihmisen luontaista psykologiaa. Työssä tarkastellaan psykologiaa ja UX-suunnittelua yhdistävää kirjallisuutta ja ...
Building and utilizing a strong personal brand : team sport athlete’s perspective
(2023)
Personal branding has a significant role in different fields in today’s world. Since it is a relatively new concept, a lot of research regarding personal branding is yet to be done. This bachelor’s thesis aims to provide ...
The differences in the social media marketing communications between Finnish electronic retailers
(2022)
The importance of social media for firms has grown immensely and continues to do so in the future. The goal of this thesis is to gain an understanding on how Finnish electronic retailers utilize social media and the possible ...
Mikroyrityksen strategisen viestinnän tukeminen sosiaalisessa mediassa
(2022)
Tässä kandidaatintyössä tarkastellaan mikroyritysten strategisen viestinnän tukemista sosi- aalisessa mediassa. Sosiaalinen media on tärkeässä roolissa tämän päivän viestinnässä ja siksi tässä työssä avataan yleisesti ...