Hae LUTPubista
Aineistot 1-4 / 4
Aurinkopaneeleiden käytön vaikutus yrityksen brändiin
(2018)
Tämän kandidaatintyön tavoitteena on selvittää yrityksien aurinkopaneeleiden käytön mahdollisia sidoksia yrityksen brändiin, sekä tutkia, millä tavoin markkinointiviestinnällä tai yrityksen toimialalla on merkitystä saatuihin ...
Brändi-identiteetin välittyminen asiakkaille sosiaalisessa mediassa
(2017)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tutkia, kuinka hyvin tutkittavan case-yrityksen brändi-identiteetti välittyy asiakkaille sosiaalisen median välityksellä. Tutkielmassa selvitetään, mitä mielikuvia yritys haluaa ...
Brändin merkitys kilpailtaessa suuryrityksiä vastaan aurinkopaneelimarkkinoilla
(2023)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoitus on kuvailla brändipääoman ja brändistrategian välistä suhdetta sekä tutkia brändin vaikutusta kilpailukykyyn. Tutkimuksen teoriatausta pohjautuu brändipääoman määritelmään sekä brändin ...