Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Yritysaktivismi vastuullisen brändin viestinnässä
(2021)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoitus on tunnistaa vastuullisesta yritysbrändistä viestittyjä ominaisuuksia yritysaktivismiksi luokiteltavien arvopohjaisten yritysjulkaisujen kontekstissa. Tutkielman teoriatausta pohjautuu ...
Yritysvastuun toteutuminen elintarvikealalla vuosien 2013 - 2019 välillä : case Valio Oy
(2020)
Tämän tutkielman tarkoituksena on tarkastella yritysvastuun kehittymistä elintarviketeollisuudessa. Työn tavoitteena kartoittaa kohdeyrityksen, Valio Oy:n, kehitystä yritysvastuun toteuttamisessa vuosien 2013 ja 2019 ...
Vastuullisuus ja yritysvastuu pienpaahtimon hankintaketjun loppupäässä : case Makea Coffee
(2021)
Tämän kanditutkielman tarkoituksena on selvittää kuinka vastuullisuus ja yritysvastuu otetaan huomioon pienpaahtimon hankintaketjussa etenkin sosiaalinen vastuullisuuden ja ympäristövastuullisuuden näkökulmasta. Tavoitteena ...