Hae LUTPubista
Aineistot 1-6 / 6
Pelikonsolialan yritysten suomenkielisen sosiaalisen median markkinointiviestinnän erot
(2016)
Tämä kandidaatin tutkielma käsittelee pelikonsolialan yritysten suomenkielisen sosiaalisen median markkinointiviestinnän eroja. Työssä tutkitaan PlayStationin ja Xboxin suomenkielisten Twitter ja Facebook-kanavien ...
Personal branding practices of adolescents on Instagram
(2016)
The aim of this bachelor’s thesis was to explore adolescents’ personal branding practices in the social media environment of the photo and video sharing mobile application Instagram. As the theoretical background for ...
Marketing a Mobile Application in a Highly Competitive Global Marketplace
(2016)
The purpose of this research was to study the marketing of mobile applications. The main objective was to find out what are the most efficient ways of marketing to increase the sales for a mobile application within a highly ...
Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi osana golfseuran nuorisojäsenhankintaa
(2016)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tutkia, millä tavalla sosiaalista mediaa ja sisältömarkkinointia hyödyntämällä voidaan tehostaa golfseuran nuoriin aikuisiin kohdistuvaa markkinointiviestintää. Lisäksi selvitetään, ...
Sosiaalisen median yksilöbrändin merkitys työnhaussa ja yritysten näkökanta työntekijän sosiaalisen median käyttäytymiselle
(2016)
Työn tavoitteena oli tutkia, kuinka yksilön brändi muodostuu sosiaalisessa mediassa ja mitä sosiaalisen median kanavia suositaan työnhakijoiden ja yritysten keskuudessa. Haettiin myös alueellisilta yrityksiltä vastausta ...
Brändin rakentaminen sosiaalisen median avulla - Case Verohallinto
(2016)
Tässä kandidaatintutkielmassa pyritään selvittämään, miten yritys käyttää sosiaalista mediaa työkaluna rakentaessaan ja kehittäessään omaa brändiään. Sosiaalisesta mediasta on muodostunut vuosikymmenten kuluessa yrityksille ...