Hae LUTPubista
Aineistot 1-6 / 6
The risks in social media marketing from the Finnish sports clubs’ point of view
(2020)
This bachelor's thesis studies the risks created by the growth and of social media and risks in general in social media marketing and the research is made from the Finnish sports club's point of view. The aim is to study ...
Sosiaalisen median vihreän markkinointiviestinnän vaikutus kuluttajan brändimielikuvaan sisustustekstiilialalla
(2020)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tarkastella sosiaalisen median vihreän markkinointiviestinnän vaikutusta kuluttajan brändimielikuvaan sisustustekstiilialalla. Tutkielmassa tutkitaan myös sitä, millainen ...
Marketing in social media : using data and artificial intelligence for segmentation
(2020)
An increasing share of the world's population uses the internet and social media daily. This creates new opportunities for collecting and utilizing different types of data. The purpose of this thesis is to find out how ...
Markkinointiviestintä Facebookin kautta suomalaisessa golf-yhtiössä
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaista markkinointiviestintää suomalaisen golf-yhtiön tulisi Facebookin kautta toteuttaa, jotta se tukisi yhtiön strategisia tavoitteita ja mahdollistaisi kannattavan liiketoiminnan. ...
The impact of influencer marketing on the consumer's purchasing decision
(2020)
Influencer marketing has grown in popularity due to Social Media. Consumers constantly come across influencers as well as their content through different channels. The purpose of this bachelor's thesis is to understand the ...
Sosiaalisen median profiilin visuaalisuuden vaikutus ohjelmistokehittäjien työllistymiseen
(2020)
Työssä selvitettiin vaikuttavia tekijöitä sosiaalisen median profiilien ja niiden ulkonäkökomponenttien roolista nuorten tietotekniikan opiskelijoiden työllistymiseen. Tätä tutkittiin lähteiden kautta kirjallisuuskatsauksella ...