Hae LUTPubista
Aineistot 1-6 / 6
A study of combustion phenomena in circulating fluidized beds by developing and applying experimental and modelling methods for laboratory-scale reactors
(Lappeenranta University of Technology, 2010-12-22)
The results shown in this thesis are based on selected publications of the 2000s decade. The work was carried out in several national and EC funded public research projects and in close cooperation with industrial partners. ...
Pienten osakeyhtiöiden verosuunnittelu - empiirinen tutkimus
(Lappeenrannan teknillinen yliopisto, 2010-03-26)
Tutkimuksen aiheeksi valittiin pienten osakeyhtiöiden verosuunnittelu. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys perustui aiempaan laskentatoimen empiiriseen verotutkimukseen sekä laskentatoimen kontingenssiteoreettiseen ...
Management of interdependency in project portfolio
(Lappeenranta University of Technology, 2010-10-28)
Project management has evolved in recent decades. Project portfolio management, together with multi project management, is an emerging area in the project management field in practice, and correspondingly in academic ...
Osingonjakopäätökset pienissä osakeyhtiöissä. Empiirinen tutkimus osakeyhtiölain varojenjakosäännösten toteutumisesta
(Lappeenranta University of Technology, 2010-12-17)
Tässä väitöstutkimuksessa tarkastellaan Suomen osakeyhtiölain pakottavien varojenjakosäännösten vaikutusta osingonjakopaatoksiin. Lain vaikutuksen seuraamisen lisäksi pyritään muodostamaan kokonaiskuva tekijöistä, jotka ...
Johdon coaching: Rajanvetoja, taustateorioita ja prosesseja
(Lappeenrannan teknillinen yliopisto, 2010-09-17)
Johdon coaching on henkilokohtainen johdon kehittamisen menetelma, jossa coach auttaa coachattavaa itse loytamaan omaa kehittymistaan ja toimintaansa koskevia ratkaisuja. Johdon coaching on lisaantynyt maailmalla ja Suomessa ...
Customer knowledge processing in key account management
(Lappeenranta University of Technology, 2010-06-23)
The ability of the supplier firm to generate and utilise customer-specific knowledge has attracted increasing attention in the academic literature during the last decade. It has been argued the customer knowledge should ...