Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vähittäiskaupan kansainvälistyminen: Case Metro

Pelkiö, Jaakko; Takki, Karri (2009)

Katso/Avaa
nbnfi-fe200906241642.pdf (815.4Kb)
Lataukset: 


Kandidaatintyö

Pelkiö, Jaakko
Takki, Karri
2009

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe200906241642

Tiivistelmä

Tämän kandidaatintyön tavoitteena on tutkia, mitkä tekijät ovat mahdollistaneet Metron kansainvälisen menestyksen. Tarkastelemme millaisia strategioita Metro Group on käyttänyt kansainvälistymisen yhteydessä ja miten ne ovat onnistuneet.

Työssä tarkastellaan Porterin timanttimallin avulla kotimarkkinoiden vaikutusta vähittäiskaupan kansainvälistymiseen Metro Groupin näkökulmasta. Lisäksi tarkastellaan Metron kansainvälistymistä ja sen eri vaiheita. Lähemmässä tarkastelussa ovat Puolan ja Intian vähittäiskaupan markkinoita.

Johtopäätöksissä on koottu yhteen tärkeimmät menestystekijät ja kilpailuedun tuottajat Metron Groupin kannalta.
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt [4793]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste