Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 27
Asiakaspääoma fuusioituvassa yrityksessä : Asiakaspääoman arvon tunnistaminen kahdessa fuusioituvassa finanssialan yrityksessä
(2019)
Tutkimuksessa selvitettiin kahden fuusioituvan finanssialan yrityksen kykyä tunnistaa niiden asiakaspääoma selvittämällä ensin yritysten aineettoman pääoman tila Bernard Marrin menetelmällä. Tutkimuksen toisessa osassa ...
Tilitoimiston asiakaspolun muodostuminen SaaS-toimialalla
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on tutkia tilitoimiston asiakaspolun muodostumista SaaS-toimialalla. Asiakaspolku on tyypillinen tapa tutkia asiakaskokemusta tunnistaa ostoprosessin eri vaiheita, sekä tarkastella ...
Verkkokauppaympäristön rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa
(2018)
Tällä tutkielmalla selvitetään verkkokauppaympäristön roolia asiakaskokemuksen muodostumisessa. Tutkielmassa vastataan asetettuihin tutkimuskysymyksiin sekä aikaisemman teorian että empirian avulla. Päätutkimuskysymys on ...
The influence of trust on customer experience in B2B customer relationships
(2018)
Customer experience is noticed to function as a means of success in today’s business markets. It has been suggested that trust can play a vital role in customer experience but there is a notable absence of academic research ...
Positiivisen hakijakokemuksen rakentuminen rekrytointiprosessissa
(2018)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia positiivisen hakijakokemuksen rakentumista rekrytointiprosessissa. Tavoitteena oli selvittää mitä se tarkoittaa, miten se muodostuu ja mitkä ovat kriittisimpiä tekijöitä sen ...
Multichannel customer experience management along B2B customer journey
(2021)
Digitalization and globalization have raised the competition between companies due to increased accessibility. This has shifted companies to seek competitive advantages from various perspectives even more actively. The ...
Customer side value co-creation in robotic process automation
(2020)
The purpose of this thesis is to examine the customer side value co-creation in the context of robotic process automation (RPA). Robotic process automation is a method to automate repetitive virtual work performed by humans. ...
Effect of post purchase actions towards customer experience in a multichannel SaaS environment
(2021)
The goal of this Master’s thesis is to study the development of customer experience and the experiential effect of post purchase actions during a SaaS customer’s journey. Customer journey is typically used to illustrate ...
The impact of product brand stories on customer experience in the fashion industry
(2018)
Brand stories are proven to be an excellent tool to engage customers emotionally with a brand and create positive customer experiences. This thesis aims to investigate what the role of product brand stories is on the ...
Customer satisfaction in a B2B company : case company x
(2021)
Improving customer satisfaction has studied to have a relation to company’s success and profit. In addition, research has indicated that company’s key success factor is often customer satisfaction and customer’s reason to ...