Contact Center Functionality - Collecting and Prioritizing Features of Modern Contact Center.
Miettinen, Viivi (2000)
Tiivistelmä
Tässä diplomityössä pohditaan call centereiden asemaa tämän päivän palveluympäristössä ja myöskin call centereiden tulevaisuutta contact centereinä. Tämä työ tutkii kuinka asiakastarpeita ja uusia toiminnallisuuksia voidaan etsiä olemassaolevaan, mutta vielä keskeneräiseen call center tuotteeseen. Tutkimus on tehty lukemalla artikkeleita ja kirjoja tulevaisuuden contact centereistä, haastattelemalla asiakkaita ja järjestämällä ideointisessio yrityksen asiantuntijoille. Näin saadut tulokset priorisoitiin tätä tarkoitusta varten kehitellyllä matriisilla. Lopullisena tuloksena on lista toiminnallisuuksista tärkeysjärjestyksessä ja tuote roadmap kaikkein tärkeimmistä toiminnallisuuksista. Tämä roadmap antaa tuotekehitykselle ehdotuksen mitä tulisi implementoida nykyiseen tuotteeseen ja mitkä ovat prioriteetit. Tässä työssä pohdiskellaan myös tuotteen modulaarista rakennetta.
Kokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.
-
Kuljetuskustannukset ja tilavuokrat logistiikkakeskuksen sijainnin määrityksessä
Simula, Aleksi (2020)Uuden logistiikkakeskuksen perustaminen taloudellisesti edullisimpaan sijaintiin on tärkeä osa toimitusketjun kokonaiskustannuksia ja yrityksen kannattavuutta. Kokonaiskustannuksiltaan optimaalisimman sijainnin määrittäminen ... -
Green software defined distributed data center model
Iqbal, Syed Asif (2018)With the advent of cloud computing and IoT, the demand for large capacity data centers are increasing rapidly. Large capacity datacenters are predominantly dependent on fossil fuel energy. Designing a distributed data ... -
Intranetin ylläpitoprosessin kehittäminen
Österberg, Heidi (2007)