Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

IT:n ja liiketoiminnan välisen palvelutason hallinta ulkoistetussa IT- palvelumallissa

Junkkari, Marja (2014)

Katso/Avaa
Diplomityo_Junkkari_Marja.pdf (1.165Mb)
Lataukset: 


Diplomityö

Junkkari, Marja
2014

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2014121152245

Tiivistelmä

Knowledge and competence are in important role in today’s demanding business environment where hard competition forces everyone to specialize and concentrate more to core competencies. Companies are outsourcing services, making processes more efficient and utilizing better their staff and available knowledge capital. It requires good strategic planning, process measuring and management and motivated staff, who is willing to continuously learn and absorb new information. This Thesis examines almost total IT service outsourcing to
international service provider in situation where company previously had own IT. Work contains problematic situations during the change and suggestions how to improve services and understand the new model in a better way.
 
Tieto ja osaaminen ovat lisänneet merkitystään liiketoiminnassa ja kova kilpailu pakottaa yritykset erikoistumaan ja keskittymään ydinliiketoimintaan. Erikoistumista haetaan usein ulkoistamalla palveluja, tehostamalla prosesseja ja hyödyntämällä tehokkaasti yrityksessä olevaa henkilöstöä sekä käytettävissä olevaa tietopääomaa. Tämä edellyttää hyvää suunnittelua, prosessien mittausta ja seurantaa sekä motivoitunutta henkilöstöä, joka kykenee jatkuvasti oppimaan ja omaksumaan uusia asioita. Tässä työssä tarkastellaan yrityksen IT-palveluiden ulkoistamista ulkomaalaiselle palveluntarjoajalle. Muutoksen yhteydessä henkilökuntaa ei siirtynyt uuden palveluntarjoajan palvelukseen. Työssä käsitellään muutoksesta syntyneitä ongelmatilanteita ja mahdollisia muutoksia palvelun parantamiseksi sekä uuden palvelumallin ymmärtämiseksi.
 
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [12263]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste