Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tekstiviestit markkinointikeinoja hyödyntävänä viranomaisviestintänä

Toivanen, Manu (2015)

Katso/Avaa
0383144_Manu_Toivanen.pdf (2.069Mb)
Lataukset: 


Diplomityö

Toivanen, Manu
2015

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe201505118097

Tiivistelmä

Työssä tutkitaan Verohallinnon Henkilöverotusyksikön mahdollisuuksia hyödyntää tekstiviestejä asiakkaiden ohjaukseen ja sähköisien palveluiden markkinointiin. Tekstiviestimarkkinoinnin haasteet, tavoitteet ja lainsäädännön reunaehdot käsitellään teoriaosuudessa. Käytännön osuudessa selvitetään Verohallinnon mahdollisuuksia tekstiviestikanavan käyttöönotolle ja kartoitetaan tekstiviestien käyttökohteita. Työssä tehdään myös ehdotus massatekstiviestikampanjasta. Tutkimuksen lopputuloksien perusteella tekstiviestikanavan käyttöönotolle ei ole esteitä ja sille löytyy useita verotuksen vuosikellon mukaisia käyttökohteita. Tekstiviesteistä saatavia hyötyjä kannattaa mitata ja analysoida useamman tekstiviestikampanjan avulla.
 
Purpose of this research is to examine the Tax Administration Individual Taxation unit’s possibilities to exploit text messages for clients guidance and for marketing electronic services. The theory part consists of marketing challenges of text messages, their marketing objectives and constraints of legislation. The practical part solves the Tax Administration’s opportunities for the introduction of the SMS channel and in this part will be examined where text messages can be used for. There is also a proposal for presentation of text messaging campaign. Based on the research results there is no barriers for the introduction of the SMS channel and several taxation functions are identified where text messages can be used for. Benefits of the text messages should be measured and analyzed with a few various SMS campaigns.
 
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [9984]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste