Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Impact of increased environmental awareness on product marketing

Savo, Jonne (2014)

Katso/Avaa
Bachelor's Thesis (982.5Kb)
Lataukset: 


Kandidaatintutkielma

Savo, Jonne
2014

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2015090311153

Tiivistelmä

This Bachelor thesis studies how companies use a variety of different sustainable marketing approaches to sell their green products. Empirical part is done by researching and interviewing two B2B furniture companies.
 
Tämä kandidaatintyö tutkii, miten yritykset hyödyntävät erilaisia kestävän markkinoinnin keinoja mainostaessaan vihreitä tuotteitaan. Empiirinen osa on tehty tutkimalla ja haastattelemalla kahta B2B huonekalualan yritystä.
 
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt [6397]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste