Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Open source solutions for multiplatform graphics programming

Kaistinen, Mikko (2015)

Katso/Avaa
master_thesis_mikko_kaistinen.pdf (1.942Mb)
Lataukset: 


Diplomityö

Kaistinen, Mikko
2015

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2015120321936

Tiivistelmä

New emerging technologies in the recent decade have brought new options to cross platform computer graphics development. This master thesis took a look for cross platform 3D graphics development possibilities. All platform dependent and non real time solutions were excluded. WebGL and two different OpenGL based solutions were assessed via demo application by using most recent development tools. In the results pros and cons of the each solutions were noted.
 
Uudet teknologiset ratkaisut viimeisen vuosikymmenen aikana ovat tuoneet uusia mahdollisuuksia monialusta grafiikkaohjelmointiin. Tämä diplomityö tarkastelee monialusta 3D grafiikkaohjelmoinnin mahdollisuuksia. Alustariippuvaiset ja ei-reaaliajassa suoritettavat ratkaisut on rajattu tutkimuksen ulkopuolelle. WebGL ja kaksi eri OpenGL totuustapaa arvioitiin kehittämällä demo-ohjelma käyttämällä uusimpia kehitystyökaluja. Kaikkien ratkaisu vaihtoehtojen vahvuudet ja heikkoudet arvioitiin.
 
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [14089]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste