Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

CRM system implementation supporting the management of customer relationships

Peltonen, Heidi (2015)

Katso/Avaa
Bachelor's Thesis Heidi Peltonen FINAL.pdf (1.772Mb)
Lataukset: 


Kandidaatintutkielma

Peltonen, Heidi
2015

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2015121724759

Tiivistelmä

The purpose of this thesis is to examine customer relationship management in a large, global
organization. The aim is to deepen the understanding on how CRM-system implementation can support customer relationship management in strategic, operational and analytical levels.
 
Tutkimuksen tarkoitus on tutkia asiakassuhteiden hallintaa isossa, globaalissa organisaatiossa. Tavoitteena on syventää ymmärrystä siitä, kuinka CRM-järjestelmän käyttöönotolla voidaan tukea asiakassuhteiden hallintaa strategisella, operatiivisella sekä analyyttisellä tasolla.
 
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt [6231]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste