Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Flipped classroom technology from teachers’ perspective: implementation experience, barriers and perspectives

Shnai, Iuliia (2015)

Katso/Avaa
Shnai Thesis.pdf (1.573Mb)
Lataukset: 


Diplomityö

Shnai, Iuliia
2015

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2015121724763

Tiivistelmä

Blended learning approaches rise their popularity, however not all professors apply them and find them useful and appropriate. This research focuses on study of flipped classroom arrangement and effectiveness of this concept implementation.
The Master’s Thesis explores impact of flipped classroom implementation on resource savings for proffesors. The research is based on the literature review of different education arrangements and results of their implementation, on the survey conducted among proffesors from different Universities and on two experiments of flipped classroom implementation.
The results reveal advantages and disadvantages of the concept, professors’ attitude to it and possibility to future research and practice in this field
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [9984]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste