Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Opportunities and challenges of content marketing as a way of digital marketing communications

Hakkarainen, Taru (2016)

Katso/Avaa
Hakkarainen_kandi.pdf (620.8Kb)
Lataukset: 


Kandidaatintutkielma

Hakkarainen, Taru
2016

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2016060713343

Tiivistelmä

Tämän tutkimuksen tavoitteena on tunnistaa sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksia ja
haasteita digitaalisessa markkinointiviestinnässä. Lisäksi tavoitteena on antaa yksiselitteinen
määritelmä sisältömarkkinoinnille sekä selvittää, miten se eroaa muista
markkinointiviestinnän keinoista. Sisältömarkkinointi on strateginen markkinointiviestinnän keino, johon kuuluu asiakkaan kannalta mielenkiintoisen ja hyödyllisen sisällön tuottaminen ja jakaminen. Sisältömarkkinointi tarjoaa keinon muodostaa brändimielikuvia luonnollisin keinoin ilman mainoksen leimaa, jota osa kuluttajista välttelee tietoisesti jopa mainosten esto-ohjelmien avulla. Perinteiset markkinointiviestinnän keinot pyrkivät usein lyhyen aikavälin
myyntituloksiin, kun taas sisältömarkkinointi pyrkii maksimoimaan asiakkaan koko
elinkaaren arvon. Onnistunut sisältömarkkinointi vaatii yrityksiltä kärsivällisyyttä sekä asiakkaiden kokonaisvaltaista tuntemista.
 
The purpose of this study is to recognize the opportunities and challenges of content marketing in marketing communications. This study also aims at giving a definition for content marketing and finding out how it differs from other forms of marketing communications. Content marketing is a strategic form of marketing communications that includes producing and sharing content that the customer finds interesting and valuable. Traditional forms of marketing communications often focus on short term sales goals whereas content marketing focuses on maximizing the whole life cycle of the customer. Success in content marketing requires patience and comprehensive knowledge of the customer base.
 
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt [3867]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Digital marketing techniques in lead generation - Case: A small-sized Finnish business-to-business company 

    Korpela, Eetu (2018)
    This thesis is set out to find how can implementation of digital marketing techniques support the lead generation process of a small-sized business-to-business company. Previously, digital marketing, business-to-business ...
  • Framework for Marketing Automation: Case Vaisala 

    Mustakallio, Ilmari (2016)
    Työ käsittelee Markkinoinnin Automaatiota, viitekehyksen rakentamista Markkinoinnin Automaation käyttöönottoon ja sen hyödyntämiselle markkinoinnin ja myynnin putken hallinnassa. Työ on suoritettu tapaustutkimuksena, jonka ...
  • Non-commercial marketing campaigns and their effects from the perspective of the audience 

    Lehtinen, Iiris (2017)
    The objective of this study is to look into non-commercial marketing from the perspective of the audience and see through an empirical research how they perceive this type of campaigns and are they able to recognise changes ...
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste