Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Online course development framework and case: online geographic information systems course

Musto, Jiri (2017)

Katso/Avaa
Online course development framework and case online geographic information systems course.pdf (2.875Mb)
Lataukset: 


Diplomityö

Musto, Jiri
2017

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2017110750550

Tiivistelmä

Online courses have risen in popularity during the recent years. Most online courses are evaluated using different evaluation rubrics and general guidelines for course design that can be found in literature. There are no practical online course design frameworks, which tell how online course activities should be designed. Based on literature reviews, different attributes make an online course good and effective and these attributes can be bound to some other activities. The online course design framework presented in this thesis integrates those attributes and activities. The developed framework is used to create an online geographic information system course. The results from the first test round with three users are promising and suggest that the framework design is successful. The minor issues identified are related to the lecture slides’ presentation and not to the framework designed under this thesis.
 
Viime vuosien aikana verkkokurssien suosio on kasvanut. Suurin osa verkkokursseista arvioidaan käyttäen erilaisia arviointikategorioita ja yleisiä ohjeita verkkokurssien suunnitteluun voi löytää kirjallisuudesta. Ei ole olemassa käytännöllistä verkkokurssin suunnittelun viitekehystä, joka kertoisi kuinka verkkokurssien aktiviteetit pitäisi suunnitella. Kirjallisuuskatsauksien perusteella, erilaiset attribuutit tekevät verkkokurssista hyvän ja tehokkaan ja nämä attribuutit voidaan sitoa joihinkin aktiviteetteihin. Tässä opinnäytetyössä esitetty verkkokurssin suunnittelun viitekehys integroi nuo attribuutit ja aktiviteetit. Ensimmäisen testikierroksen kolmen testaajan tuottamat tulokset ovat lupaavia ja antavat ymmärtää, että viitekehyksen rakenne on onnistunut. Löydetyt pienet ongelmakohdat liittyivät kurssin kalvojen esittämiseen eivätkä tässä opinnäytetyössäsuunniteltuun viitekehykseen.
 
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [9984]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Yrityslähtöisten virtuaalisten brändiyhteisöjen hyödyntäminen online brändäämisessä 

    Rassi, Anna (2015)
    Kandidaatintutkielma virtuaalisten brändiyhteisöjen hyödyntämisestä online brändäämisessä
  • The Role of Non-Coercive Influence Tactics in Online Marketing 

    Ståhlstedt, Satu (2014)
    This thesis examines the effectiveness of non-coercive influence tactics in the context of consumer online behaviour. The objective of this study is to develop a comprehensive understanding of consumer online behaviour and ...
  • The influence of information quality on perceived value in the context of online renting 

    Lehtonen, Akseli (2020)
    The purpose of this study is to expand the research on perceived value, information system quality, and online customer experience to cover the context of online renting. The previous literature was solely focusing on ...
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste