Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The impact of user experience on customer purchase intention in a highly competitive market

Vandecandelaere, Astrid (2018)

Katso/Avaa
Vandecandelaere Astrid Masters thesis DD MIMM program.pdf (1.596Mb)
Lataukset: 


Pro gradu -tutkielma

Vandecandelaere, Astrid
2018

School of Business and Management, Kauppatieteet

Kaikki oikeudet pidätetään.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2018121050179

Tiivistelmä

With the help of previous researches and study, the thesis questions the influence of user experience on customers, from the decision process to the purchase intention. The focus is set on high competitivity markets are they are indicated to highlight such capacities. In this research the case studies exploit the case of a price comparator and its potential to develop user experience to gain market share on the French online E-tourism bargain market.
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [13816]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste