Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Data driven decision making in digital education : A case study from Finland and Russia

Khan, Arnob Islam (2019)

Katso/Avaa
Master Thesis_Khan_Arnob Islam.pdf (2.616Mb)
Lataukset: 


Diplomityö

Khan, Arnob Islam
2019

School of Engineering Science, Tuotantotalous

Kaikki oikeudet pidätetään.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019072323186

Tiivistelmä

This Master’s thesis is contemplated as a part of CEPHEI project. One of the major goals of the project is to increase the digitalization the course contents of Industrial Innovation by standardization of its e-learning elements. The assessment of course design and students’ performance is one of the integral part of e-learning/digital course. However, the standards in learning assessment for digital courses remains vague. For teachers to find the proper evaluation method for online course has become a big challenge. It is crucial to determine the learning outcomes and check, whether the e-learning deliverable serve its purpose or not. Evaluation of eLearning course makes it possible to assess its quality and efficiency and, most importantly, to comprehend what modifications and improvements are needed.
The objective of the thesis is to evaluate a supervised learning based assessment methods for digital education. The method is evaluated based on the available data of “Systematic Creativity and TRIZ basics” course at Lappeenranta University of Technology, Finland and “Computer Science” course at Tomsk State University of Control Systems and Radioelectronics, Russia. This work is an attempt to illustrate the obtained results by the described evaluation methods and provide an initial speculation on the usability of learning analytics.
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [9986]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste