Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Tieteelliset julkaisut
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Tieteelliset julkaisut
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Creating value with integrated B2B solutions: an empirical study of network maintenance services

Pynnönen, Mikko; Immonen, Mika; Hallikas, Jukka (2019-01-25)

Katso/Avaa
pynnonen_et_al_creating_value_aam.pdf (573.1Kb)
Lataukset: 


Post-print / Final draft

Pynnönen, Mikko
Immonen, Mika
Hallikas, Jukka
25.01.2019

International Journal of Services and Operations Management

32

2

249-267

Inderscience Enterprises Ltd.

School of Business and Management

Kaikki oikeudet pidätetään.
© 2019 Inderscience Enterprises Ltd.
https://dx.doi.org/10.1504/IJSOM.2019.097531
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019090927448

Tiivistelmä

The objective of this paper is to analyse the structure of a network maintenance service solution and the role of intertwined service functions in creating value for customers. This study presents an empirical case analysis in the field of network maintenance services to enhance the understanding of value creation logic regarding integrated solutions. Social network analysis (SNA) and statistical methods will be applied to analyse a survey sample of the network service provider's customer companies. The SNA approach serves to describe service function structure from a customer perspective. Regression analysis will be applied to connect the expected value of the service solutions to the expected quality attributes. The findings indicate that systemic service functions commonly relate to routine processes and are bound by a usage context in customer problem-solving domains. This research opens up the structural role of systemic service functions in service solutions and supply chain integration.

Lähdeviite

Pynnönen, M., Immonen, M., Hallikas, J. (2019). Creating value with integrated B2B solutions: an empirical study of network maintenance services. International Journal of Services and Operations Management, vol. 32, issue 2, pp. 249-267. DOI: 10.1504/IJSOM.2019.097531

Alkuperäinen verkko-osoite

http://www.inderscience.com/info/inarticle.php?artid=97531
Kokoelmat
  • Tieteelliset julkaisut [1136]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste