Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Improving content marketing performance measurement

Manninen, Laura (2019)

Katso/Avaa
mastersthesis_Manninen_Laura.pdf (2.413Mb)
Lataukset: 


Diplomityö

Manninen, Laura
2019

School of Engineering Science, Tuotantotalous

Kaikki oikeudet pidätetään.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019110136220

Tiivistelmä

The aim of this thesis is to examine how current practices of content marketing performance measurement are done at the case company and how reporting process could be improved. New reporting dashboard is created as part of practical execution of this study. Literature review and interviews of employees are methods used to understand the topics around performance measurement and to clarify how current reporting process is managed. Observations and phenomenological analysis are done to research how content marketing performance could be improved through this study. Comparison between reporting processes before and after this thesis are done in order to understand the improvement. Previously reports were created manually and after this study, the process is automated. Through new dashboard executed in this thesis, reporting is faster and more fluent, and content can be optimized and targeted to customers more efficiently.
 
Tämän työn tavoite on tutkia, kuinka tämänhetkiset sisältömarkkinoinnin laadun mittaroinnin raportointikäytännöt hallinnoidaan yrityksessä ja kuinka raportointiprosessia voisi kehittää. Uusi raportointialusta luodaan osana tämän työn teknistä toteutusta. Kirjallisuuskatsaus ja työntekijöiden haastattelut selventävät, kuinka raportointi prosessi on hallinnoitu. Havainnointi ja fenomenologinen analyysi tutkivat, kuinka sisältömarkkinoinnin laadunhallintaa voisi kehittää. Ymmärtääkseen kehitystä vertaillaan raportointiprosesseja ennen ja jälkeen tämän tutkimuksen. Aikaisemmin raportit luotiin yrityksessä manuaalisesti, ja tämän tutkimuksen jälkeen prosessi on automatisoitu. Uuden raportointialustan myötä raportointi on nopeampaa ja sujuvampaa sekä sisältöä voidaan optimoida ja kohdentaa asiakkaille tehokkaammin.
 
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [11251]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste