Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Brand equity sources in the selection of co-branding partners in B2B markets

Le, Hoai Bao Tran (2019)

Katso/Avaa
Master's Thesis - Tran Le.pdf (870.8Kb)
Lataukset: 


Pro gradu -tutkielma

Le, Hoai Bao Tran
2019

School of Business and Management, Kauppatieteet

Kaikki oikeudet pidätetään.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019112544059

Tiivistelmä

The relation between the sources of brand equity and the selection of co-branding partners has not been widely studied, especially in the B2B context. The purpose of this study was to study how B2B companies choose partners for their co-branding relationships. In addition, the research goals of the study were to understand what types of brand equity sources are appreciated in B2B markets and to investigate how the different sources of brand equity influence B2B co-branding partnerships.

The theoretical framework was based on co-branding, brand equity and sources of brand equity literature. The empirical part of this research was conducted as qualitative research with induction as the research analytical strategy. Multiple-case study was applied as the method and the empirical data were collected via semi-structured interviews.

The finding of this research suggested that the most valuable sources of brand equity in the B2B context are brand loyalty, perceived quality and brand association. By different means, they all support the co-branding relationships between B2B companies. The research proposed a process to choose the best co-branding partners based on sources of brand equity. The process includes determining the criteria, collecting data, analysing and comparing the data, and making final decisions respectively.
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [12263]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Brandin vahvistaminen matkailualalla 

    Rantalainen, Seppo Olavi (2003)
    Tutkimuksen tavoitteena on selvittää brandin vahvistamista palvelualalla. Palvelubrandit eivät periaatteellisesti eroa varsinaisten tuotebrandien luomisesta ja vahvistamisesta. Käytännössä kuitenkin palvelubrandien ...
  • Sisäinen brändijohtaminen ja yrityksen sisäinen brändi-imago organisaation eri hierarkiatasoilla 

    Vatanen, Petri (2014)
    Tässä kandidaatintutkielmassa tutkitaan, miten yrityksen sisäinen brändikuva muuttuu organisaation eri tasoilla. Lisäksi tutkielmassa perehdytään keinoihin, joilla yrityksen sisäistä brändiä voidaan johtaa, eli sisäisen ...
  • Sisäinen brändin rakentaminen ja sen toteutuminen organisaation eri tasoilla 

    Seppänen, Niko (2016)
    Tässä tutkimuksessa tutkitaan sisäisen brändin rakentamista ja sen erilaisia osa- alueita, jotka ovat keskeisiä sisäisen brändin rakentamisessa. Teoriaosuudessa lähdetään liikkeelle brändi-identiteetin ja brändi-imagon ...
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste