Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strategisten KPI-mittarien kehittäminen uuden liiketoiminnan tukemiseksi

Voutilainen, Jukka (2020)

Katso/Avaa
Diplomityö (1.430Mb)
Lataukset: 


Diplomityö

Voutilainen, Jukka
2020

School of Engineering Science, Tuotantotalous

Kaikki oikeudet pidätetään.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020062545723

Tiivistelmä

Tämä diplomityö käsittelee kohdeyrityksen uuden liiketoiminta-alueen strategisia KPI-mittareita ja miten ne on johdettu strategia-analyysin ja strategisen johtamisen kautta. Tavoitteena on ollut löytää kohdeyrityksen uudelle liiketoiminta-alueelle strateginen KPI-mittaristo, ja siten varmistamaan ja parantamaan liiketoiminta-alueen elinkelpoisuus ja kasvu.

Diplomityö on pääosin laadullinen tutkimus, joka koostuu teoreettisesta osasta, empiiristä osioista, strategisesta analyysistä ja siitä johdetusta liiketoimintasuunnitelmasta. Liiketoimintasuunnitelmasta on johdettu KPI-mittarit strategisen johtamisen tarpeille.

Tutkimuksen lopulla tehdään kohdeyrityksen KPI-mittareilla ajo neljältä peräkkäiseltä tilikaudelta ja arvioidaan liiketoiminta-alueen kehittymistä strategisesta näkökulmasta.
 
This master's thesis handles strategic KPI-metrics for the target company's new business area and how they are derived through strategy analysis and strategic management. The goal has been to find a strategic KPI instrument cluster for the new business area of the target company, thereby ensuring and improving the viability and growth of the business area.

Master's thesis is mainly a qualitative study consisting of a theoretical part, empirical sections, strategic analysis and the business plan derived from it. The business plan has been derived from the KPI-metrics for strategic management needs.

At the end of the study, the target company's KPI-metrics will be driven from the previous two years and the development of the business area will be assessed from a strategic point of view.
 
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [11595]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste