Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digital content marketing stragtegy for B2B industrial manufacturing company to generate marketing leads

Duong-Helko, Hong-Quan (2021)

Katso/Avaa
Main article: DIGITAL CONTENT MARKETING STRATEGY FOR B2B INDUSTRIAL MANUFACTURING COMPANY TO GENERATE MARKETING LEADS (2.038Mb)
Lataukset: 


Pro gradu -tutkielma

Duong-Helko, Hong-Quan
2021

School of Business and Management, Kauppatieteet

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021060835597

Tiivistelmä

The goal of this thesis is to generate digital content marketing strategy with designed customer journeys for B2B industrial manufacturer businesses. The result is customer journeys with various industry personas and adapted content types.

Theoretical background uses concepts and definitions from previous research, in order to provide knowledge and insight about the research objectives.

The empirical section of the thesis is conducted as a single-case study strategy, with both qualitative and quantitative methods. Qualitative method is organized as semi-structured thematic interview approach with commissioner company’s current partners. Quantitative method uses data from online presence of the commissioner company, such as website, social media channels.
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [13867]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Digital marketing techniques in lead generation - Case: A small-sized Finnish business-to-business company 

    Korpela, Eetu (2018)
    This thesis is set out to find how can implementation of digital marketing techniques support the lead generation process of a small-sized business-to-business company. Previously, digital marketing, business-to-business ...
  • Framework for Marketing Automation: Case Vaisala 

    Mustakallio, Ilmari (2016)
    Työ käsittelee Markkinoinnin Automaatiota, viitekehyksen rakentamista Markkinoinnin Automaation käyttöönottoon ja sen hyödyntämiselle markkinoinnin ja myynnin putken hallinnassa. Työ on suoritettu tapaustutkimuksena, jonka ...
  • Content marketing performance measurement system in the context of customer acquisition 

    Nyyssönen, Suvi (2015)
    This thesis examines how content marketing is used in B2B customer acquisition and how content marketing performance measurement system is built and utilized in this context. Literature related to performance measurement, ...
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste