Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hinnoittelu yrityksen kannattavuuden kehittämisessä

Päärni, Risto Anton (2006)

Aineistoon ei liity tiedostoja.


Diplomityö

Päärni, Risto Anton
2006

Näytä kaikki kuvailutiedot

Tiivistelmä

Diplomityössä tutkittiin hinnoittelun merkitystä yrityksen kannattavuuden kehittämisessä. Työn teoriaosassa selvitettiin pöytätutkimuksena hinnoittelun ja kannattavuuden keskeiset tekijät Lifetime Oy:n liiketoiminnan
kannalta. Kilpailukykyisen liiketoiminnan kehittämiseksi suoritettiin markkinatutkimuskysely 1857 yrityksen päättäjälle. Saatujen tulosten perusteella(N=132) Lifetime Oy:n Liiketoimintamallit jaoteltiin (B-to-C),
(SOT), ja (B-to-B) Liiketoimintamalleihin, brandeihin, kanaviin, ja
asiakassegmentteihin.
Diplomityön empiriaosuuden muodostivat markkinointitutkimussekä kauppakeskushankkeet Lifetime Value ShopTM 2007 Edition, ja pieniomenaTM.com, sekä näihin liittyvien brandien ja segmenttikohtaisten hinnoittelustrategioiden luominen.
 
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [12411]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste