Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kiintokalusteteollisuuden sähköiset asiakaspalvelut ja elektroninen liiketoiminta

Hakkarainen, Erkka-Ville (2003)

Aineistoon ei liity tiedostoja.


Diplomityö

Hakkarainen, Erkka-Ville
2003

Näytä kaikki kuvailutiedot

Tiivistelmä

Diplomityössä tutkitaan e-palveluja, niiden suhdetta e-liiketoimintaan, strategiaa
ja teknisiä taustajärjestelmiä. Kilpailutilannetta selvitetään benchmarkingtutkimuksella,
jossa kartoitetaan kiintokalusteteollisuuden www-palvelujen
ominaisuudet ja sisältö. Suomalaisia palveluja verrataan vastaaviin ruotsalaisiin ja
keski-eurooppalaisiin. Eri tuotemerkkien e-palveluja verrataan case-yrityksen
palveluihin. Lopputuloksena syntyy kuva kiintokalusteteollisuuden sähköisistä
asiakaspalveluista ja case-yrityksen asemasta niissä. Case-yritykselle valitaan
soveltuvin liiketoimintamalli, strategia ja etenemismalli. Toimialatutkimuksen
tuloksena saadaan tilanneanalyysi, jota hyödynnetään case-osiossa. Teorian ja
empirian synteesinä luodaan case-yritykselle e-palvelujen kehityssuunnitelma,
jossa kuvataan tavoiteltua sisältöä, toiminnallisuutta, kommunikaatiota, palveluja,
integraatiota ja verkottumista.
 
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [9984]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste