Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Managing Brand Equity over Time

Heimala, Teemu (2008)

Katso/Avaa
nbnfi-fe200806111537.pdf (906.6Kb)
Lataukset: 


Kandidaatintutkielma

Heimala, Teemu
2008

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe200806111537

Tiivistelmä

The main concept of this paper is managing brand equity over time. In the theoretical section, a necessary basis for managing brand equity is first built by reviewing the most important themes related to branding. After this the concept of brand equity is discussed thoroughly, and a framework is built for managing brand equity over time. The empirical section illustrates how the case company, Masku, has built its brand equity over the history of the company. What can be derived from this research is that the process of managing brand equity over time can be an implicit process, and means of reinforcing the brand are often used without specific emphasis to generate business.
 
Tämän opinnäytetyön pääteemana on brändipääoman hallinta ajassa. Työssä luodaan ensin pohja yleisen bränditeorian kautta brändipääoman hallinnalle. Tämän jälkeen brändipääomaa käsitellään laajalti ja luodaan viitekehys brändipääoman hallinnalle ajassa. Empiirisessä osiossa näytetään, kuinka case-yritys Masku on rakentanut brändipääomaansa ajan mittaan. Tutkimuksen pohjalta voidaan sanoa, että brändipääoman johtaminen voi olla hyvinkin implisiittinen prosessi, ja että brändipääomaa vahvistavia keinoja käytetään yrityksissä, vaikka brändin luominen ei olisikaan painopistealue.
 
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt [4791]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Brandin vahvistaminen matkailualalla 

    Rantalainen, Seppo Olavi (2003)
    Tutkimuksen tavoitteena on selvittää brandin vahvistamista palvelualalla. Palvelubrandit eivät periaatteellisesti eroa varsinaisten tuotebrandien luomisesta ja vahvistamisesta. Käytännössä kuitenkin palvelubrandien ...
  • Sisäinen brändijohtaminen ja yrityksen sisäinen brändi-imago organisaation eri hierarkiatasoilla 

    Vatanen, Petri (2014)
    Tässä kandidaatintutkielmassa tutkitaan, miten yrityksen sisäinen brändikuva muuttuu organisaation eri tasoilla. Lisäksi tutkielmassa perehdytään keinoihin, joilla yrityksen sisäistä brändiä voidaan johtaa, eli sisäisen ...
  • Sisäinen brändin rakentaminen ja sen toteutuminen organisaation eri tasoilla 

    Seppänen, Niko (2016)
    Tässä tutkimuksessa tutkitaan sisäisen brändin rakentamista ja sen erilaisia osa- alueita, jotka ovat keskeisiä sisäisen brändin rakentamisessa. Teoriaosuudessa lähdetään liikkeelle brändi-identiteetin ja brändi-imagon ...
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste