Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Branding and Marketing Communications of Lifestyle Prescription Drugs in a Strict Legislative Environment

Orvomaa, Mikael (2009)

Katso/Avaa
nbnfi-fe201001211150.pdf (1.556Mb)
Lataukset: 


Kandidaatintyö

Orvomaa, Mikael
2009

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe201001211150

Tiivistelmä

This thesis discusses the different possibilities to brand and promote a patented prescription lifestyle drug through different marketing communications practices. This thesis aims in explaining how branding procedures can be built in circumstances, where the legislative environment is strickt and furthermore, the environment consists of both B-to-B and B-to-C market characteristics simultaneously.
 
Tutkielma keskittyy kuvaamaan lääkemarkkinointia lainsäädännöllisesti tiukasti rajatussa kontekstissa. Pääpainona on osoittaa, miten lifestyle-lääkkeitä brandataan ja miten markkinointiviestintä tukee brandaus-prosessia. Myös kyseessä olevien markkinoinden yhtäaikainen B-to-B ja B-to-C kontekstuaalisuus pyritään tuomaan esiin markkinointiviestinnän suunnitteluun ja toteutukseen vaikuttavana tekijänä.
 
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt [4756]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste