Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Contribution of Mobile Device Manufacturers’ Site Usage to Brand Satisfaction and Loyalty

Hussein, Mohamed (2010)

Katso/Avaa
nbnfi-fe201006091986.pdf (1015.Kb)
Lataukset: 


Pro gradu -tutkielma

Hussein, Mohamed
2010

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe201006091986

Tiivistelmä

Recently most of the mobile phone manufacturer companies started to pay extra attention to their websites. This research investigates the sources of value creation on the mobile phone manufacturers’ website and the affect visiting the manufacturers’ website has on brand loyalty and brand satisfaction. The results show a correlation between positive website usage experience, brand loyalty and brand satisfaction. Moreover there is a relation between Novelty, Efficiency, Lock-in and the perceived usefulness the manufacturers’ website has on the mobile phone device. And finally the main reason behind Finnish student’s mobile phone brand loyalty is its country of origin.
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [14434]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste