Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Engine Optimization Methods & Search Engine Indexing for CMS Applications

Sohail, Abrar (2012)

Katso/Avaa
thesis_AbrarSohail.pdf (844.1Kb)
Lataukset: 


Diplomityö

Sohail, Abrar
2012

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2013203021485

Tiivistelmä

Search engine optimization & marketing is a set of processes widely used on websites to
improve search engine rankings which generate quality web traffic and increase ROI.
Content is the most important part of any website. CMS web development is now become
very essential for most of organizations and online businesses to develop their online
system and websites. Every online business using a CMS wants to get users (customers) to
make profit and ROI. This thesis comprises a brief study of existing SEO methods, tools
and techniques and how they can be implemented to optimize a content base website. In
results, the study provides recommendations about how to use SEO methods; tools and
techniques to optimize CMS based websites on major search engines. This study compares
popular CMS systems like Drupal, WordPress and Joomla SEO features and how
implementing SEO can be improved on these CMS systems. Having knowledge of search
engine indexing and search engine working is essential for a successful SEO campaign.
This work is a complete guideline for web developers or SEO experts who want to
optimize a CMS based website on all major search engines.
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [9984]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Utilization of search engine marketing in international content marketing of higher education institution 

    Pellikka, Reetta (2018)
    This thesis examines the effect of search engine optimisation and search engine advertising techniques in connection with content marketing on search engine visibility, awareness and engagement of the website traffic. The ...
  • Hakukoneoptimointi internetmarkkinoinnin tukena 

    Paananen, Juha (2006)
    Yhä useampi etsii nykyään tietoa tuotteista ja palveluista internetin kautta. Vastapainoisesti lähes jokainen yritys käyttää internetsivujaan markkinointikanavana. Mietittäessä markkinoinnin peruskysymyksiä kuten kohdesegmentin ...
  • Using online search query data to forecast bargain sale campaign outcomes 

    Virtaneva, Minna (2018)
    The objective of this master’s thesis is to examine search query volume- based predictor’s predictive power towards the case company operated bargain sale. The phenomena of using search queries for forecasting has gained ...
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste