Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Brand Communication Strategy of E-commerce SMEs in Chinese Cosmetics Market

Tao, Yan (2013)

Katso/Avaa
master thesis (1.025Mb)
Lataukset: 


Diplomityö

Tao, Yan
2013

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe201305303775

Tiivistelmä

This study concentrates on how to develop a brand communication strategy for ecommerce SMEs in Chinese cosmetic market with new media channels.
This study is a qualitative research. Data collection consists of primary data and secondary data. Primary data is from the case company’s websites, observation of benchmarked companies and observation of the case company. Secondary data will be collected from relevant websites and reliable databases. In order to explore the research questions, comparative benchmarking was conducted to develop brand communication strategy for case company April.
The results of the study illustrate that e-commerce SMEs have to consider brand positioning strategy, brand awareness strategy, brand attitude strategy, brand media strategy and the brand benefits as well to develop brand communication strategy.
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [9986]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste