Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uuden aseptisen pakkausjärjestelmän lanseeraus Eurooppaan

Honkanen, Vesa-Pekka Juhani (2014)

Katso/Avaa
UUDEN ASEPTISEN PAKKAUSJÄRJESTELMÄN LANSEERAUS EUROOPPAAN.pdf (786.0Kb)
Lataukset: 


Diplomityö

Honkanen, Vesa-Pekka Juhani
2014

Näytä kaikki kuvailutiedot

Tiivistelmä

Suomalaisen teknologian vienti Eurooppaan on aina ollut vahvan osaamisen varassa. Yrityksiä on kuitenkin moitittu siitä, että ne eivät toteuta kaupallistamista ja lanseerausta kunnolla. Onnistunut lanseeraus syntyy monipuolisesta valmistelusta, jonka tavoitteena on löytää kohderyhmä, pyrkiä tuomaan esille uuden tuoteratkaisun ominaisuudet ja hyötynäkökohdat kaupallisen menestyksen saavuttamiseksi.

Tässä tutkimuksessa sovellettiin haastattelututkimusta, joka perustui kvalitatiiviseen ja kvantitatiiviseen menetelmään. Sen tarkoituksena oli tutkia yrityksen aikaisemmin käyttämän lanseerauksen vaikutusta. Tutkimukseen osallistui henkilöstön, jälleenmyyjäverkoston ja asiakkaan edustajia. Saadun tuloksen pohjalta voitiin arvioida yrityksen valmiudet ja parannettavat osatekijät uuteen lanseeraukseen.

Tutkimukseen perustuen syntyi uusi aseptisen pakkausjärjestelmän lanseeraussuunnitelma Eurooppaan.
 
A Finnish technology export sale has always been based on a strong know-how in Europe. However, companies have been blamed that they implement merchandising and launching poorly. The successful launching is made of versatile preparation. The goal of launching is to find a target group and try to bring new product features and advantages to make successful business.

This research was based on qualitative and quantitative interviewing method. The target was to find out launching procedures and effect that the company used earlier. Company personnel, sales agents, and customers participated the survey. The result of this research was evaluated to estimate company’s readiness for a new launch and indicate components that will be improved.

Based on survey and research a launching plan was created for a new aseptic packaging system in Europe.
 
Kokoelmat
  • Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat [14429]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste